dilluns, de setembre 29, 2008

Estada a Cotlliure


















































4 comentaris:

sandy223 ha dit...

Descoberta-passió en aquest poble de tants colors sobre les petjades dels dos grans mestres iniciadors d'aquest primer gran moviment artístic del segle XX; descoberta de la seva biografia, de la seva immersió en el Cotlliure de l'època, la cronologia dels seus tallers, el "pre-fauvisme" i el que seria aquest moviment, més generalment el naixement de l'Art Modern al Rosselló. Invitació també a veure en paral·lel el lloc d'avui amb el que era un segle abans.
-----------------
sandy romeo

link build

XALFI ha dit...

Anava a fer un breu comentari de Cotlliure, però amb el teu, de moment, ja es suficient, moltes gràcies.

Anònim ha dit...

Hola Xavier, que m'he fixat en tu avui a classe. Faig primer. Li he preguntat a un de la teva classe pel teu messenger i m'ha donat el teu blog. Ja ens veurem.

XALFI ha dit...

Hola wapa, el proper dia si vols parlem una estoneta.Ja ens anirem veient.

Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :

“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"