Ignacio Sala. Director de màrqueting de Atrapalo.Com
Sóc d’una generació que viu sota l’etiqueta de “ni-ni”, la realitat es una altre, som la generació del canvi. Quin canvi ? El canvi que ha suposat l’aparició de les noves tecnologies de la informació i la comunicació,la supressió de barreres proteccionistes, ara els mercats cada cop són més madurs i estan saturats, els clients cada cop són més exigents i les persones cada vegada estan més formades. Us proposo en aquest blog afrontar d’una manera apassionada aquest canvi.
dimecres, d’agost 25, 2010
dimecres, d’agost 18, 2010
Seguiré sent un campió que juga a la lliga anticonvencional
Creat pel blocaire
XALFI
Seguiré sent un campió, un campió que ho és al marge dels seus èxits/ fracassos a curt termini, que ho és simplement per no jugar a la lliga convencional, on per guanyar es busca la perfecció absoluta i com no existeix es fonamenta en tòpics, fal·làcies, hipocresia, opacitat i l'èxit a curt termini. Seguiré sent un campió, que juga en una lliga paral.lela a la predominant, una lliga apassionant on el temps és infinit per aprendre, on la perfecció no és important, on l'important és treballar pels somnis i fer allò que vulguis respectant els altres. Tanmateix, hi ha qui no juga a cap lliga, però s'ha de jugar, perquè qui no arrisca és que no està august amb un mateix i alhora, si hi ha competència s'ha de jugar per no quedar absorbit.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :
“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"