diumenge, de setembre 10, 2006

Jo també vull un estat propi

Aquest article és degut a la campanya sobiranista que a sorgit del blocaire Xavier Mir , en la que m'afegeixo i dono suport ja que em sembla una bona proposta i els resutats són força bons.
La única manera de exigir el que volem és mitjançant la llibertat d’expressió de forma col·lectiva i pacífica , així doncs, d’aquesta manera pressionarem els nostres polítics perquè no perdin els papers a Madrid i exigeixin el que vol el poble català . Propostes com aquesta són les que poden ajudar a obrir nous horitzons per decidir lliurement el nostre futur com a nació.
Avui finalitza la campanya que el dietarisme digital català està duent a terme per fer-se notar en els mitjans de comunicació amb l’objectiu de que el fet sobiranista sigui tractat d'una forma desacomplexada. A la campanya s'ha adherit gent de tot color polític i classe, des dels nacionalistes de CDC (exconsellera Carme Laura Gil) fins els d'ERC, a escriptors de prestigi com Isabel Clara Simó, gent anònima i molts més .


De moment a falta de mitja hora perquè acabi la campanya , al Google apareixen
27.400 anotacions amb el lema d’aquesta campanya .S’ha demostrat que Internet és un espai de difusió d’idees on s’ha democratitzat la llibertat d'Expressió , ja que aquesta, ens arriba de forma rapida , propera , sense censura , totalment descentralitzada i arriba arreu del món , és per això que el poble català té moltes cosses a dir .A més cal tenir compte , que segons un cens sobre la llengua utilitzada en blogs , el català és la segona llengua , només queda superada per l’anglès.

Bona nit i esperem que puguem gaudir d'una bona Diada

Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :

“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"