dijous, de desembre 24, 2009

I tu com et diferencies ?

Si des del punt de vista de la psicologia del consum comprem conceptes i no productes, i si sabem que les percepcions (conceptes) canvien al llarg del temps i que això s’està accelerant exponencialment gràcies a les tecnologies de la informació i comunicació, avui ser ser el números 1 o 2, no vol dir res, això demà pot ser diferent. Per ser competitiu el més optim, no és ser millor que ningú en alguna cosa que ja és l’altre, sinó diferenciar-te !!! . Diferenciar-te és "qui ho diu abans, ràpid i alhora es percep com creïble i això genera el poder", la premissa de l'economia del coneixement i la cada cop més caducada premissa de l'economia industrial en basa en "qui és el més gran, té el poder". I tu com et diferencies ?

dimarts, de desembre 22, 2009

Inmensitat, intensitat i inmortalitat

La vida és immensitat, intensitat i immortalitat, és a dir, incertesa. La vida és infinit. Per els lluiten pels seus reptes, la vida és una oportunitat que et dona un valor afegit, el benestar amb un mateix i ho fan amb passió, per resoldre la dificultat (intensitat), per aprendre de les diferents necessitat complexes de cadascú (immensitat), i fan honor de l'absència de dogmatisme (immortalitat), el signe del infinit és positiu i només així tot sortirà bé. Per els que tenen por, la vida és una amenaça, el signe del infinit és un menys i això vol dir que la sort ja no es teva, sinó que és una ombra, immensa, intensa i immortal, a la que mai podràs atrapar. A vegades el que sembla més difícil, és el més fàcil, us heu parat a pensar que més senzill posar-hi un + a la vida ?

Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :

“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"