Construir somnis, és gratificant, és dissenyar les peces del teu propi trencaclosques. Ara és l'hora de fer un pas més enllà, de consolidar-los peça a peça, mirant cap endavant, sense pausa i evitant renunciar a construir nous somnis.
Sóc d’una generació que viu sota l’etiqueta de “ni-ni”, la realitat es una altre, som la generació del canvi. Quin canvi ? El canvi que ha suposat l’aparició de les noves tecnologies de la informació i la comunicació,la supressió de barreres proteccionistes, ara els mercats cada cop són més madurs i estan saturats, els clients cada cop són més exigents i les persones cada vegada estan més formades. Us proposo en aquest blog afrontar d’una manera apassionada aquest canvi.
dilluns, de setembre 21, 2009
Un pas més enllà
divendres, de setembre 18, 2009
La tolerància al fracàs a curt termini és l'espectacular victòria del futur
Tothom amb un alt valor de sentiment personal vol guanyar, qui ho aconsegueix es gràcies a la virtut de les competències, qui no ho aconsegueix s'emmiralla en el defecte de la perfecció.
La clau, es basa en com guanyar, cal evitar l'èxit a curt termini (èxit-escombreria, quantitatiu) dels que busquen la perfecció i com no existeix , malgrat que la puguis tenir en una determinada àrea, amb el temps ja no ets tan perfecte en aquell aspecte, per tan, entren en una bombolla especulativa que s'infla fins que explota .
Cal optar per l'èxit a llarg termini (èxit- qualitatiu),és a dir, creient en tu mateix, la dificultat és un repte pel que lluitar i tenir ganes de fer cosses, tenir la nostre gran energia psicològica ocupada .
Per creure en tu mateix, has de tenir competències que t'ajuden adaptar-te en un món dinàmic i canviant, i aquestes no són coneixements, van més enllà : Capacitat creativa/innovadora, lideratge, esperit emprenedor (iniciativa), esperit competitiu, capacitat d'anàlisi critic i síntesis, adaptació a noves situacions, autonomia, habilitats en les relacions interpersonals, capacitat d'organització i planificació, empatia, deducció lògica, motivació per la qualitat, capacitat de gestió de la informació, compromís ètic, reconeixement de la diversitat i la multiculturalitat ................
Amb tot això em refereixo al terreny de la vida de qualsevol, però si això ho apliquem al futbol, l'exemple seria el Barça de Guardiola.
Així, tots tenim molts aspectes amb els que hem de créixer dia a dia , que ningú s'aturi .
Ens hi posem ? som-hi !!!!!
Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :
“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"