dimecres, de març 26, 2008

La plenitud, la nostra màgia

Us deixo amb una foto de la lluna que acabo de fer, com podeu comprovar no té gran qualitat, però ens serveix per veure el contrast, aquesta representació fotogràfica és una metàfora de la vida . La llum no es visible en la major part del paisatge, però hi ha un lloc per on la llum traspassa i és a una part de la lluna. La lluna es màgica, enigmàtica i creativa i representa el nivell de plenitud d'una persona, contra més plenitud tingui, més eficaç serà la seva màgia en la societat, perquè deixa passar la seva puresa i passarà a ser la llum que il·lumina el fosc paisatge i així evita quedar-se diluït. Aquesta plenitud , genera simbolicament la força de l'atracció que fa que allò que desitgem esdevingui realitat. Visualment la lluna genera la marea .

dissabte, de març 22, 2008

PENSES DESISTIR?

Us deixo amb aquest text d'un correu que he rebut.



La superestrella del basquet, Michael Jordan, va ser expulsat de l'equip escolar.


Winston Churchill va repetir el sisè grau. Va ser primer ministre d'Anglaterra als 62 anys d'edat, després d'una vida molt dura.


El 1944, Emmeline Snively, directora de l'agència de models Blue Book Modeling, li va dir a la candidata Norman Jean Baker (Marilyn Monroe) : "seria millor que fessis un curs de secretària o busquessis un bon marit".



En rebutjar a un grup de rock anglès cridat The Beatles, un executiu de Decca Recording Company va dir: No "ens agrada aquest grup".


Quan Alexander Graham Bell va inventar el telèfon, el 1876, va buscar els qui el financessin en el projecte. El President Rutheford Hayes va dir: "És un invent extraordinari, però qui l'usarà? "


Thomas Edison va fer 2000 experiències fins i tot inventar la làmpada. Un jove reporter li va preguntar el per què de tants fracassos. Edison va respondre: "No vaig fracassar ni una vegada. Vaig inventar la làmpada. Ocorre que va ser un procés de 2000 passos".


Als 46 anys, després de perdre progressivament l'audició, el compositor alemany Ludwig van Beethoven va quedar completament sord. I així va compondre bona part de la seva obra. Incloses 3 simfonies, en els 6 últims anys.



Per això no hem de pensar que el nostre temps va passar. Mentre aquí hi hagi,sempre hi haurà alguna cosa per aprendre i molt per fer.

dijous, de març 20, 2008

No et deixis morir lentament! ; NO T'OBLIDIS DE SER FELIÇ !

Us deixo amb un text de Pablo Neruda, que ens diu que allò que volguem ho hem de fer avui, un text que fa pensar.Alhora us deixo al text amb algunes de les fotos de paisatges que circulen per Internet.

Mor lentament qui no viatja, qui no llegeix, qui no escolta música, qui no troba encant en si mateix.


Mor lentament qui destrueix el seu amor propi; qui no es deixa ajudar.


Mor lentament qui es transforma en esclau de l'hàbit repetint tots els dies els mateixos senders, qui no canvia de rutina, no s'arrisca a vestir un nou color o no conversa amb qui desconeix.

Mor lentament qui evita una passió i el seu remolí d'emocions;aquelles que rescaten la brillantor dels ulls i els cors decaiguts.

Mor lentament qui no canvia la vida quan està insatisfet amb el seu treball, o el seu amor, qui no arrisca el segur per l'incert per anar darrere d'un somni qui no es permet, almenys una vegada en la vida, fugir dels consells sensats...

Viu avui!


Arrisca avui!


Fes-ho avui!


No et deixis morir lentament!

Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :

“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"