diumenge, de gener 14, 2007

Jo també compro música en català !

Aquesta entrada, és deguda a la campanya per promocionar la música en català , que a sorgit del blocaire Pere Meroño, en la que m'afegeixo i dono suport . Us deixo amb aquest vídeo musical :

Els Pets - Bon dia


Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :

“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"