La frontera èxit/fracàs és una barrera altament estreta, al marge del que passi al teu exterior exprimeix la teva llibertat, navegant, lluitant, consolidant i construint, perquè llavors coneixeràs el més gran dels tresors. La tolerància al fracàs a curt termini és el camí cap al èxit real, la constància és la seguretat del èxit real, el èxit real és el conjunt de fites, no pas una o dos, de la teva cursa de resistència que tendeix al infinit. Celebra al màxim cada victòria, per renovar l'energia que necessitaràs pels propers reptes, assumeix i coneix els límits, ja que val més saber que una cosa no funciona que no pas viure amb incertesa, perquè aquesta no et deixara anticipar-te al futur. Per finalitzar, el més important, sobretot mai deixis de tenir nous reptes i no oblidis de compartir les teves victòries i derrotes amb els que t'envolten, perquè ells són la llavor del teu èxit real.
Sóc d’una generació que viu sota l’etiqueta de “ni-ni”, la realitat es una altre, som la generació del canvi. Quin canvi ? El canvi que ha suposat l’aparició de les noves tecnologies de la informació i la comunicació,la supressió de barreres proteccionistes, ara els mercats cada cop són més madurs i estan saturats, els clients cada cop són més exigents i les persones cada vegada estan més formades. Us proposo en aquest blog afrontar d’una manera apassionada aquest canvi.
dimarts, de març 23, 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :
“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"