dijous, de desembre 24, 2009

I tu com et diferencies ?

Si des del punt de vista de la psicologia del consum comprem conceptes i no productes, i si sabem que les percepcions (conceptes) canvien al llarg del temps i que això s’està accelerant exponencialment gràcies a les tecnologies de la informació i comunicació, avui ser ser el números 1 o 2, no vol dir res, això demà pot ser diferent. Per ser competitiu el més optim, no és ser millor que ningú en alguna cosa que ja és l’altre, sinó diferenciar-te !!! . Diferenciar-te és "qui ho diu abans, ràpid i alhora es percep com creïble i això genera el poder", la premissa de l'economia del coneixement i la cada cop més caducada premissa de l'economia industrial en basa en "qui és el més gran, té el poder". I tu com et diferencies ?

Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :

“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"