Deixeu-vos estar de cabòries il·luses. Ens em begut l'enteniment, el Nadal actualment no està concebut sota les bases de felicitat, pau i amor, perquè enlloc d'estimular la intel·lingència social, estimula la depravació social. Si us trobeu un Pare Noel, penseu en el que amaga aquella vermelló, ni més ni menys que una etiqueta deshumanitzadora, per tan cal actuar localment i així evitarem la indiferència envers el món. On hi ha la veritable estima és amb els teus, la família, els amics... i hi ha de ser present durant tot l'any. Així doncs, no us deixeu etiquetar, etiqueteu-vos vosaltres mateixos i aprofiteu aquestes festes.
Us deixo amb aquesta presentació de diari de l'Absurd