Sóc feliç perquè se qui sóc, se que vull, se el que tinc, se on estic, se on vull arribar i se qui hem dona suport.
Sóc feliç perquè he arribat a l'estació següent d'aquest llarg i intens viatge.
Sóc feliç perquè desprès de un gran esforç estic a segon d'empresarials,després de arribar un objectiu, sobren nous horitzons, amb més objectius, però amb la il·lusió renovada de l'esforç recompensat.
Sóc feliç perquè se que sóc capaç de fer allò que hem proposi sempre que hi trobi un motiu per créixer.
Sóc feliç perquè aquest tipus de felicitat, basada en satisfer l'autorealització, és la meva única estratègia per tenir sort.
Se que poques persones poden dir que maximitzen aquest tipus d'utilitat, de felicitat, per això animo a tothom que miri d'aconseguir allò que es proposi, és qüestió de benestar, és qüestió de qualitat humana.
Sóc feliç perquè he arribat a l'estació següent d'aquest llarg i intens viatge.
Sóc feliç perquè desprès de un gran esforç estic a segon d'empresarials,després de arribar un objectiu, sobren nous horitzons, amb més objectius, però amb la il·lusió renovada de l'esforç recompensat.
Sóc feliç perquè se que sóc capaç de fer allò que hem proposi sempre que hi trobi un motiu per créixer.
Sóc feliç perquè aquest tipus de felicitat, basada en satisfer l'autorealització, és la meva única estratègia per tenir sort.
Se que poques persones poden dir que maximitzen aquest tipus d'utilitat, de felicitat, per això animo a tothom que miri d'aconseguir allò que es proposi, és qüestió de benestar, és qüestió de qualitat humana.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada