L' ACS Laietans, es va fundar el 22 de febrer de 2001. Recorrem gran part del nostre territori participant en els diferents concursos, poc a poc, hem conformat un gran vincle d’amistat i aquest grup és el punt de trobada. Benvingut !!!
Desitges o has desitjat que arribi el assaig, per posar-te al dia amb els teus amics de la colla ? Esperes que arribin les colònies ? Recordes en especial alguna de les colònies?
Va ser especial el dia que et van batejar en el teu primer concurs ? T’has emocionat en algun dels aniversaris de la nostra colla ? Ens has fet fotos o vídeos? T’agraden les festes que celebrem en l’acollidor Centre Sant Pere Apòstol ?
Laietans 2.0, fes-lo teu !!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada