Un bon directiu, és aquell que en un entorn incert i dinàmic, pren decisions ràpidament i si s'equivoca té capacitat per rectificar-les, a temps immediat. La intuïció, és més important que la racionalitat. Si a més, té lideratge, ja és la canya. Aquesta mentalitat, és el que necessita aquest món enfonsat en una crisi de valors.
La vida, com l'economia, és una muntanya russa, on dia a dia, s'ha de lluitar per estar a dalt , sabent que és inevitable baixar, però s’ha d’intentar que les baixades siguin curtes i maximitzar les vegades que s’està a dalt.
Quan el curt termini, és sensacional, cal seguir lluitant dia a dia, per un llarg termini, incert i a vegades m'agradaria enfrontar-me aquest reptes en el present i així treure-m’ho de sobre. Lluitaré amb optimisme i realisme per no viure en un núvol irreal.
Respectar, no vol dir deixar de dir el que penses, com predomina, vol dir, dir-ho poder escoltar els altres dir el que pensen. Respecte, no pot ser anar fent un estira i arronsa, esquivant qui té sensibilitats desmesurades. Amb la barrera de la sensibilitat, no poden arribar solucions a la nostra vida diària, ni en la societat, perquè és la principal font d’immaduresa.
Un persona creguda, té com a company de viatge el fracàs, en canvi, una persona amb autoestima té la sort de cara per atraure l'èxit.
1 comentari:
Hola wapo, he entrat per la XBS, i m'ha encantat el teu blog, i les teves frases, sort que encara queda gent amb valors.
Publica un comentari a l'entrada