Us deixo amb un text de Joseph Newton que he rebut per correu, i que el cosidero molt interessant.
Tens l'hàbit d'ajuntar objectes inútils en aquest moment, creient que un dia (no saps quan) podrà necessitar d'ells.
Tens l'hàbit d'ajuntar diners només per no gastar-lo, ja que penses que en el futur podrà fer falta.
Tens l'hàbit de guardar roba, joguines, sabates, mobles, estris domèstics i altres coses que ja no usa fa bastant temps.
I dins de tu ?...
Tens l'hàbit de guardar el que sents, aspres, ressentiments, tristeses, pors, persones, etc.
No facis això!
És antiprosperitat.
És precís crear un espai, un buit, perquè les coses noves arribin a la teva vida.
És precís eliminar el que és inútil en tu i en la teva vida, perquè la prosperitat vingui.
És la força d'aquest buit que absorbirà i atraurà tot el que tu desitges.
Mentre estiguis material o emocionalment carregat de coses velles i inútils, no hi haurà espai obert per a noves oportunitats.
Els béns necessiten circular...
Neteja els calaixos, els armaris, la teva habitació, el garatge.
Dona el que tu no uses més.
L'actitud de guardar un munt de coses inútils amarra la teva vida.
No són els objectes guardats que estanquen la teva vida, sinó el significat de l'actitud de guardar.
Quan es guarda, es considera la possibilitat de falta, de manca. És creure que demà podrà faltar i tu no tindràs mitjans de proveir les teves necessitats.
Amb aquesta actitud, t'estàs enviant dos missatges per al teu cervell i per a la teva vida:
1º... que no confies en el demà
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada