dimarts, de gener 15, 2008

L'alba a Mataró















2 comentaris:

Anònim ha dit...

Agraït Xalfi per incloure'm als teus enllaços.
Ah! com el Maresme no hi ha res... no! era el Vallès. Com el Vallès no hi ha res.

XALFI ha dit...

Ja se sap cada lloc és diferent, però hem de saber veure les qualitats positives que ens ofereix cada lloc, és a dir, allò que marca la diferència.

Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :

“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"