Avui ja faig 19 anys, seguiré abraçant la plenitud,els meus anhels seran realitat i el conformisme social serà derrotat. Aprofito, doncs pel fer mem de l'escriptori que em va arribar de la mà d'en Carlos Soler, el tenia en llista d'espera. El meu escriptori és un espai compartit per tota la família i com que en l'ordinador és el lloc on es cou el valor creatiu, últimament he escollit el fons d'escriptori que teniu a la foto perquè és el que hem dona més força i em genera l'optimisme necessari perquè els problemes, preocupacions o cabòries que es troben en un carrer sense sortida no siguin més que trampolins per arribar més lluny. Alhora com que en els dies ennuvolats el meu estat enimic pot decaure, aquest fons de pantalla és una font d'energia renovable i a més suposa sentir-me amb equilibri amb la naturalesa . En conclusió, els humans necessiten creure, però que millor que fer-ho en allò realment realista, optimista i transparent (no manipulat), és a dir, en la natura, en un mateix i en el valor humà.
Aquest mem li passo a l'Esteve M. Costa i a tothom que ho vulgui
Aquest mem li passo a l'Esteve M. Costa i a tothom que ho vulgui
5 comentaris:
puto xalfi avisame q es tu cumple o algo! felicidades loko
Gràcies,fins demà.
Tot i que amb 24h de retard, per molts anys Xalfi,
Salut i €
Xalfi, felicitats! Tot i que una mica endarrerides. El fons d'escriptori es una foto de Mataró? Salut. ;-)
Moltes gràcies per felicitar-me,doncs si el fons d'escriptori és d'una foto que vaig fer a Mataró de bon matí, m'entres la gent està empanada i dormida ja em veus a mi fent fotos.
Publica un comentari a l'entrada