dimarts, de desembre 25, 2007

Nadals


Deixeu-vos estar de cabòries il·luses. Ens em begut l'enteniment, el Nadal actualment no està concebut sota les bases de felicitat, pau i amor, perquè enlloc d'estimular la intel·lingència social, estimula la depravació social. Si us trobeu un Pare Noel, penseu en el que amaga aquella vermelló, ni més ni menys que una etiqueta deshumanitzadora, per tan cal actuar localment i així evitarem la indiferència envers el món. On hi ha la veritable estima és amb els teus, la família, els amics... i hi ha de ser present durant tot l'any. Així doncs, no us deixeu etiquetar, etiqueteu-vos vosaltres mateixos i aprofiteu aquestes festes.


Us deixo amb aquesta presentació de diari de l'Absurd



6 comentaris:

Anònim ha dit...

jo també penso el mateix, ja és hora de canviar actituds,tan moderns que hens fem i tan antiquats que sóm, el món és de tots.

XALFI ha dit...

Gràcies pel comentari

Anònim ha dit...

Ja tens raó ja,
nadal s'ha convertit en tant sols un no parar de gastar. Tot i això, també té la vessant positiva i per aquestes ens recordem de ser solidaris.

Carme Fortià ha dit...

Si nos tens la gent que importa al teu costat, ni nadals ni punyetes, tot es converteix en una vida venuda!

Espero que passis un bon any, això sí! I per cert, genial el que has fet amb les vinyetes, no ho havia vist mai!

Guillem Carbonell ha dit...

Bon Nadal i bon any, Xalfi !!!

XALFI ha dit...

Moltes gràcies per tots els comentaris.És evident que el nadal té una vessant solidària, però cal materialitzar-ho perquè la majoria de vegades es queda en paper mullat. Per tant, no estic en contra del Nadal, sinó que estic a favor d'un canvi de concepció, per exemple a traves del consum responsable.

Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :

“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"