dissabte, d’agost 20, 2005

Presentació

Aquest espai serà de reflexions i pensaments . A més posaré fotos i escriure sobre els següents temes : sardanes,viatjes i informàtica. Espero escriure sobre tot això i molt més ; explicant sensacions, sentiments i pensaments. Espero que us agradi i que participeu en els comentaris. La veritat no sabia quin títol posar-li però he decidit posar aquest títol, Reflexions de Mitjanit, perquè cap a la mitjanit és quan estic més inspirat per reflexionar. En resum, aquest és un dietari digital ple dels petits detalls que ens fan que siguem optimistes, que tinguem il·lusions, alegria, felicitat i que ens omplim d’energia per tirar endavant.

Charles Darwin, Origen de les Espècies, 1859 :

“No és la més forta de les espècies la que sobreviurà, ni la més intel·ligent, sinó la més sensible als canvis"